13 Eylül 2011 Salı

Cal Of Juarez The Cartel -İnceleme(PC)

Call of Juarez The Cartel'i  çok sıkıcı olduğunudan ve oyunda hiçbir akıcılık olmadıgından konsolda hiç beğenmemiştim.Pc'de de bu değişmedi.Call Of Juarez'in 2. oyununu beğenmiştim ve güzel bir oyundu.Bu yüzden The Cartel'dan da büyük beklentim vardı ama bu beklentilerimi karşılamadı.Co-Op modu güzel olmuş şehirde mapde gezme fikride güzel ama oyunu oynayınca diğer özelliklerin kötü olduğunu sizde anlıyacaksınız.PC versiyonundada konsol versiyonundada bir farklılık göremiyorum. Çatışma yerlerindeyse düşmanlar doğru dürüst ortalıkta gözükmüyor bile.Sonuç olarak The Cartel benim beklentilerimi karşılamadı.Şimdi oyunun artılarını ve eksilerini yazacağım.








Artılar
Co-op modu
Haritada gezebilme
Araba çatışmaları
Çatışmada düşmanların bazen ortalıktan kaybolması


Eksiler
Silah kullanma kötü
Oyunun konusu kötü
Yapay zeka
Modernleşmek Call Of Juarez'e olmamış


Genel Olarak
Bütün oyunu Co-Op olarak bitirebilme güzel olmuş ve arkadaşlarla oynanabilicek bir oyun.


Oyuna notum:5.3/10


Mert Demirbaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder