13 Eylül 2011 Salı

FIFA 2012 - Demo İlk Bakış (PC)

Bütün dünyanın merakla beklediği futbol oyunu FIFA serisinin yeni oyununun demosu bu sabah itibariyle internete düştü.E bize de Demoyu icelemek düştü.Oyun demo olmasına rağmen birçok takım oyunda açık olarak bulunuyordu.Oyunda bulunan yeniliklerden bahsetmek istiyorum:
Demoda  Manchester City ,  Milan, Borussia Dortmund, Marseille, Arsenal , FC Barcelona takımları bulunuyor.Maçları da 6 dakikalık oynayabiliyoruz.Stadyum olarak da Manchester City nin stadyumu var.
Oyun hakkında ilk söyleyebileceğim şey PC versiyonunda klavyeyle bile harikalar yaratabiliyorsunuz.Kontroller kesinlikle gelişmiş ve herhangi bir şekilde zorlaşma olmamış.FIFA 2012 detaylanmış ama ben FIFA yı pek bilmesem de detaylarla uzun süre uğraştım ve ortaya çok güzel bir maç çıkardım.EA Sports'u bu konuda kesinlikle tebrik etmek istiyorum.Oyunda defans sistemi değişmiş artık kaymak için analog stiği topa doğru ittirip B tuşuna basıyoruz.Fizikler ise oldukça güçlendirilmiş.Bunu sağlayan Impact Engine süper kesinlikle.Demoda takım formasyonu ,taktiklerle çok oynayamıyorduk ama full u çıktığında oldukça detaylı bir menünün bizi karşılayacağına kesinlikle eminim.Oyunun bir diğer güzel yönü ise sunumu.Menü tasarımları harika.Tıpkı FIFA 11 deki gibi yükleme ekranlarında yine bir oyuncuyu yönetiyoruz.
Oyunun en başında sırf burdan bile grafiklerin ve fiziklerin ne denli geliştiğini anlıyorsunuz. Grafik demişken oyundaki modellemeler,sahalardaki detaylar özenle hazırlanmış.Özellikle yakın kamera açlılarında ağzınız açık kalıyor.Emektar PC m de bile çok güzel grafiklerle karşılaştım.Grafik ayarlarını da kurcalamama bile gerek kalmadı.Güçlü sisteme sahip kişiler ise FIFA 12 nin grafiklerine resmen bayılacak.
Demo hakkında söylenecekler bunlar.Ben FIFA 12 yi şimdiden alınacaklar listesine yazdım.Demo dan sonra sizin de aynı kararı vereceğinizden eminim.
Demo ya notum 9/10
Yiğit Keçecioğlu




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder