16 Eylül 2011 Cuma

Red Orchestra 2 Heroes Of Stalingrad -İnceleme (PC)

Red Orchestra 2'yi tanıtımlarını çok görmemiştim ve bu yüzden oyunla ilgili çok bir bilgim yoktu.Ama oyunu oynayınca oyunun gerçekçiliğini ve oyunun zevkli olduğunu gördüm.Oyunda ilk olarak her zamanki gibi eğitim yerinden başlıyorsunuz ve eğitim bölümdeki silah kullanırken bile oyundaki gerçekçiliği hemen anlıyorsunuz.2. bölüme geçtiğinizde ise kendinizi savaşın ortasında buluyorsunuz.Oyunda beğendiğim bir özellik ise savaştayken öldükten sonra aynı adam olarak tekrar başlamıyorsunuz ve ordudaki ayakta kalan bir adamla savaşa devam ediyorsunuz, böylelikle öldükten sonra geri doğma gibi birşey olmuyor.Oyunun grafikleri güzel ve silah detayları iyi işlenmiş.1. oyunda olduğu gibi Red Orchestra sadece multiplayer oyunu değil.Oyunda Single Player moduda var.Multiplayer modu single player modundan daha zevkli olabilir çünkü 1. oyunda olduğu gibi bir mutiplayer oyunu, single playerı oynayınca sizde benim gibi anlarsınız.Oyun hakkındaki söyleyeceklerim bu kadar şimdi oyunun artılarını ve eksilerini yazacağım.


+'lar
Oyundaki gerçekçilik
Multiplayer modları
Silah kullanımları


-'ler
Oyunda hatalar var
Single playerdaki görevler saçma olmuş
Nişan alırken sıkıntı yapabiliyor


Oyuna notum: 7.5/10

Mert Demirbaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder